In choies.com cum sa porti jaketa navy navy OOTD

OOTD:Navy Asymmetric Layered Coat / Choies.com


Asa cum va spuneam si pe Facebook blazerul Choies il am in garderoba de vreo 3 saptamani. Daca initial, atunci cand am plasat comanda aveam impresia ca o sa aiba un material mai gros si ca o sa il port toata iara (silly me, scrie si in descrierea lui ca este un produs pentru toamna) am fost oarecum dezamagita atunci cand l-am primit si am vazut ca nu e asa. Ca sa fiu sincera, am fost dezamagita pentru ca o sa il port o perioada prea scurta...nu de altceva.
Imi place tare mult , atat culoarea cat si croiala. Ii da un aer deosebit gulerul acela supradimensional-chiar el m-a facut sa il coman, ca sa fiu sincera.



Am purtat: Jacheta CHOIES -HERE
Buza ZARA -via Kurtmann
Pntaloni Piazza Italia -via Kurtmann
botine POEMA (old)
Geata Alexandrei :)


 Geanta Alxandrei o imprumut deja a doua oara la shooting , imi place tare mult si imi pare ca se potriveste de multe ori.
Colectia mea de bratari rosii s-a mai imbogatit zilele astea, asa cum va spuneam AICI cu o minunata fetita. Le ador si marturisesc ca abia astept sa imi mai cumpar una :) Dap, i know, i have a obssesion. :))



Ca veni vorba de obsesii ,ca stiti ca zidurile ce apar in  majoritatea fotografiilor sunt pe aceeasi strada-strada cea mai apropiata de job unde putem fugi pret de cateva momente pentru o mica sedinta foto. In weekeend exista alte locatii disponibile dar...timpul e super limitat :/
Si gata concediul meu, marti merg la servici . Pff, nu are rost sa ma gandesc!


Zilele urmatoare o sa revin cu mai multe detalii despre wishlistul de pe Choies.com 
Ca majoritatea site-urilor de genul gasim si acolo super reduceri, iar eu am pus ochii pe cateva piese tare dragute..Cu preturi mai mult decat prietenoase (click pe textul rosu pentru a gasi direct produsul).


  1-HERE
2-HERE
3-HERE

In caz ca sunteti curioase , toate reducerile le gasiti AICI .
Sunt o multime de produse cu preturi cuprinse intre 9.9-19.90 usd asa ca merita sa pierdeti cateva clipe pentru a cauta o comoara. 

Cam atat pentru azi, va pupacesc!

Related Articles

1 comentarii:

Recent Post